Saturday, September 12, 2009

Real Sociedad 0-2 Real Madrid (15.08.09) - Friendly Match ~ Amistoso - All Goals~Goles

MARCA.COM Real Sociedad: Bravo; Estrada, Labaka, Ansotegi, De la Bella; Elustondo (Nsue min. 61), Rivas, Xabi Prieto, Jonathan (Griezmann min. 61), Zurutuza (Javi Ros, 48 min); Agirretxe. REAL MADRID: Castillas; Torres (Arbeloa, min. 46), Garay, Albiol, Drenthe, Xabi Alonso (Sneijder, min. 78), Guti (Pepe, min. 78), Cristiano Ronaldo (Granero, min. 67), Raul (seals, min. 67), Benzema, Kaka (Higuaín min. 67). Goles: 0-1, min. 48: Benzema. 0-2, min. Sneijder 90. ARBITRO Pérez Lasa ...



http://www.youtube.com/watch?v=XmfHx89JfCk&hl=en

My Links : Best Ab Exercises Closeout Camping Gear Closeout Camping Gear Best Ab Exercises UEFA CHAMPIONS LEAGUE Goals Closeout Camping Gear

No comments: